onsdag 20 juni 2012

Ingen rubrik

Snart skall jag å jobba, men först sticker jag med Mamsen till stan och kanske Minna kommer med också :)


Meeenn.. om 11 Dagar sticker Vi iväg till USA ..Jag, Älskling, Lia & Tommy + en massa annat folk :)
Det är helt sjukt, kan nog inte fatta de ennu.. men såå NICE, snart får man börja växla Euron till Dollar också..kmr bli så fruktansvärt roligt och så att jaa-a, WOW! :)






I USA skall vi blandannat tillbringa 3 dagar i NEW YORK :)




Vi skall vara hela två veckor i USA!








Sen fick ja veta att vi har beställt en resa till MALLORCA Alcudia, Nice det med, men det blir i September 15-22, Helt sjukt bra det också :) Så nu har jag att se framemot :)


Mallorca Playa de Alcudia, 
Detta är väl en bild tagen från en del av stranden :)








Men nu skall jag vidare.. HADE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar