måndag 23 juli 2012

INGEN RUBRIK

OJJ! Nu är mina tre veckors ledighet över, 3 underbara veckor har det varit! :) Är ledig ennu idag, men imårgon börjar jag 6..men då står ju börsen inte helt still mera!
Två av mina tre veckor var jag i USA-helt sjukt härligt
Sista veckan var jag på barnläger-Sjukt kul det med, men tröttsamt..men vi hade så roligt..Gud är MÄKTIG! 
På lördag slutade barnlägret men jag å H lämnade vid Pörkenäs och var men på Mårdasrejso-Släktträff från Hermans Pappas sida, riktit roligt det men.. underbart å pöllo släkt har han, den for vi hit och hade det mysigt, blev tre veckor med H isträck..klagar inte,inte alls!<3
Söndag- Var med Rebecca ganska länge så kom Johanna å Sen Anna-Li å så stack vi till ABC, sen till vårt..vi skulle hem å sova men lämnade å prata, klockan två flyttade vi in för det var så kallt utomhus...vi prataprataprata och prata och det är så skönt med sådant, klockan fyra for Rebecca å Johanna hem, en underbarkvällmedunderbaravänner!<3


Så mina tre veckor, de är Obeskrivliga och öförglömliga, TACK alla som gjort dom till det :)













Vad vore livet utan er? INGENTING! Ni är Guld värda<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar