söndag 28 oktober 2012

Taggad för nästa vecka!

Tycker att det på ngt sätt skall bli helt okej med en ny vecka! :)
Helgen har varit super och jag är riktit tacksam & glad..
vår FAR är så Mäktig!
Känns också fint att jag inte har ngt extra jobb nu i skolan, 
jag har undan samlingar och arete å sånt..
en liten samlig som ja inte e ensam om ;)
Idag har vi sjungit i kyrkan md Jacob Gospel och sen har vi varit på både 1år och 12 års kalas..Trevligt!
Sen nästa vecka börjar praktik så då får jag vara hem i 3 veckor!
Och så har jag ju så underbara vänner, famlij, Pojkvän och jaa.a 
de känns bra nu! :)

SWEETHEART!
Just nu, och färgerna ljuger! Syns ju lite av min nya färg i håret, men de e nog ganska mkt mörkare på riktit


HA eN ZuuPer VecKA Och Ta JESUS MEd DiG 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar