onsdag 14 november 2012

YP

Idag är det Onsdag och det betyder-snart helg! :)
Memen, idag har jag mitt YP..Nervöös jo, men först skall jag till Eftis å sen ikväll har jag en rörlsestund för föräldrarna och dagklubbsbarnen-Yeey! Roligt men nervöst :)

Jag slog upp Jesus kallar på dig, och dagens datum!
14 november:
Gläd dig över det fantastiska i att vara fullständigt förstådd och ovillkorligt älskad. Våga se dig själv såsåm jag ser dej: Strålande i min rättfärdighet, renad i mitt blod. Jag ser dig som den jag har skapat dig att vara, den du kommer att bli när himlen blir ditt hem. Det är mitt liv i dig som förändrar dig från härlighet till härlighet.Gläd dig över detta mystiska mirakel! Tacka mig ständigt för den underbara gåva av min ande i dig.
Försök att förlita dig på Andens hjälp när du går igenom denhär dagen. Ta en paus då och då så att du kan rådgöra med den Helige inom dig. Han tvingar dig inte att lyda honom, men han kommer att leda dig när du ger honom plats i ditt liv. Det är underbart att samarbeta med min Ande.
Ps. 34:5, 2 Kor. 5:21, 2 Kor. 3:18, Gal. 5:25
DETTA VAR EXAKT DET SOM JAG BEHÖVDE FÅ HÖRA IDAG, HÄFTIGT!

Nu skall jag packa väskan, jag börjar halv 12!
Ha en fin dag du med, Trust in the Lord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar