söndag 16 december 2012


I BRIST PÅ ANNAT, RIKTIT ONÖDIGT!
BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Det gör väl alla.
Sova: Bästa som finns typ :)
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nejjnejj, kanke nångång när det varit jobigt, men jag trivs & gillar att leva :)
Drömma mardrömmar: Sometimes
Drömma sexdrömmar: Det har väl alla gjort.
Klä dig i svart: Det händer
Gå till kyrkan: Jag gillar att gå till kyrkan men det blir nog inte så ofta.
Gå i skolan: Jees, Bästa skolan dessutom.
Röka: Nej
Ljuga: Nej
Hata folk: Inte hata ngn, det är för starkt.. men man kan inte tycka lika mkt om alla.
Lita på folk: Det är svårt, men visst finns det såna som jag litar på.
VEM:
Saknar du: Vänner som jag träffar så sälln
Rörde dig sist: Herman
Vill du slå: Ingen
Pussade dig sist: Herman
Vill du kittla: Gunilla, haha
Kramade du sist: Adina
Vill du prata med: Gigga
Skrek du på sist: Sara kanske
Vill du vara som: JAg vill vara mej själv.
Sårade dig sist: hmm...
Vill du bli galet full med: Ingen
Gjorde dig riktigt glad senast: Anna-Li
Fick du sms från senast: Herman
HAR DU:
För många vänner: Nejdå
Flickvän: Nejdå
Förföljelsemani: Nejdå
Tvångstankar: Nejdå
Någon annan psykisk sjukdom: Nejdå
Någon fysisk sjukdom: Lider säkert av allt möjligt.
Någon skada: Nejdå
Färgat håret: Jepps
Brutit några ben: Nejdå
Några piercings: Öronen
Egen dator: Nejdå
Bra självförtroende: Njä, Vill ha bättre
Kysst någon: Jadå
Köpt kondomer: Nejdå
Sagt jag älskar dig till någon idag: Det har jag <3
Bjudit ut någon: Nejdå
Varit kär: Jees
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: NEJ
Varit otrogen: NEJ
Stulit någonting: Nejdå
Lämnat landet: Jees
Rymt hemifrån: Säkert då jag var mindre
Gjort något olagligt: Japp
HUR:
Svarar du i telefonen: Olika
Fördriver du tiden: Motion, prat, dator..mktmkt
Mycket pengar har du: haha, int vet jag..tillräckligt
Tjänar du pengar: det gör jag
Ofta bäddar du sängen: oftast är den bäddad
Ofta diskar du: om jag måst och alltid vid internatet
Ofta städar du: till Helgen
Många stör du dig på: IDK
Ofta träffar du din familj: Hela familjen blir nog allför sällan
TROR DU:
Att du kommer bli något: Alla ÄR vi ngt
På rymdvarelser: Haha, nejj
Att folk tycker om dig: Ja, men säkert finns det de som inte alls tycker om mejj också
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Haha, Säkert
Att du kommer leva länge: Det tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar