fredag 10 oktober 2014

Vikariatet som också hade en ända

Har idag varit min sista dag på Eftis Mini, eller nog skall jag hoppa in någongång  men min anställningstid är över!
Jobbat där sedan början av Augusti och har verkligen trivts jättebra.

Vi har hunnit med mycket och en klar favorit är dessa oändligt många flätor som de velat ha mig att fläta, jag själv också när de flätar mig eller att vara ute i regnet, bry sej noll i vädret..dra på klädef som behövs och njuta!

Tacksam över att jag fick denna möjlighet, nu skall vart mitt liv tar mig vidare..detta kapitel är avslutat, inte helt dock med tanke på att jag kommer att hoppa in å vikarera, också i de andra eftisarna...men endå!♡

Men jag litar på att han fixar min väg, spännande och förväntansfullt att se vart den leder!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar