tisdag 13 januari 2015

13.1.2015

Hunnit med en del sen sist.
Nu ligger jag i sängen(tidigtast påläng) å ska ta natten efter en riktigt skön dag!★

Jobbat, innebandy, umgåtts, gym & Bastu, så har min dag sett ut. Lite älskling också men väldigt lite, typ 3 minuter!

Annars bra, fick dra en lättnadens suck igår. Bästa dagen pålänge, Varför håller jag dock för mig själv och fortsätter som vanligt.♡♡

Alltså ja e löjligt rädd för LÄKARE eller som SJUKHUS och min mage fortsätter bråka, bråka & bråka.
Int ofta som jag mår helt bra en hel dag, utan magsmärtor.
Mamma har tagit tag i dehär nu och ska beställ tid åt mig till just en LÄKAR.
Anna-Greta goes rädd, tänk så hittar de massa fel på mig.?
Uschusch..

Jag sover alltför korta nätter,
trött är jag & fryser ofta.
Antagligen beror det på mitt sovande. Typ då ja tränar är de enda  gångerna som ja int ffryser!

P.s. bilden vid brasan så myser jag å "Storpojtsji" så jag har en filt på mig, Int en tröja över knäna alltså! ;)

Wellwell.. Godnatt!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar