fredag 19 juni 2015

Hela TVÅ månader

Det har faktiskt gått hela två månader sen jag senast skrev något här.
och nu skriver jag mest för att min bättre halva som befinner sig i Sibirien för tillfället skall vara lite uppdaterad.

Nejmen, det känns helt skönt att logg in och skriv lite hit igen!

För 6 dagar sedan for Herman med en hel hop andra ungdomar till Sibirien på missionsresa, där kommer de att stanna till 29. 6.
Så framtill dess mina vänner kommer jag att hinna med mycket, så varför inte blogga om det då lixom?

 Bjuder på en hög med bilder från veckan som gått!
 
                   Fixat bröllopsfrisyr åt vännen Rebecca
       Varit på Hajk med U.N.G: are vid Storsand






umgåtts med vänner, denna kväll hos Erika som bjöd på mat!
Café bryggan på glass med Bexi & Stephanie
J.O.B.B.A.T

Spenderat en del av en fin Torsdagkväll vid Gamlahamn

Har också hunnit med annat. t.ex träning, nördas, firat yngsta systers konfirmation
umgås med familjen o.s.v
men det har jag glömt att fota!
 Och sist, men typ mest....
S.A.K.N.A.R   M.I.N   S.K.A.T.T






Godnatt till er alla, klockan visar 04:06
HUPPS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar