måndag 18 januari 2016

ÅRSRESUME

Bättre sent än aldrig skall jag göra en liten tillbakablick på år 2015.
I punktform med sådant som jag minns, härifrån är ju mycket borta.
Och i två delar, det blir endå ganska långt så, vill ha att blicka tillbaks på sen.
Januari -> Juni här i del 1

JANUARI 2015

Jag jobbade fulltid som familjedagvårdare, vilket jag trivdes bra med.
Jag tränade en  hel del, hade fått gymkort till julklapp.
Umgicks mycket med Herman, familjen och vännerna!







































FEBRUARI 2015

Till stor del hände samma saker som i Januari (träning, jobb familj).
Flera av mina vänner jobbade shiftes arbete så vi kunde ta promenader & umgås med dem samtidigt som jag var i jobb.
Var till Tropiclandia med Maria, Zara, Herman & Aron
Min kompis Maria gifte sig.



















MARS 2015

Spelade ganska mycket innebandy hela våren
Jag hade ganska ständigt huvudvärk & magsmärtor
Vuokatti med vänner
Jobbade annars på som vanligt
















APRIL 2015

Jag och pojkarna var ofta ut och cyklade då asfalten var helt fram.
Umgicks mycket med hjärtat som hade blivit läsledig.
Ruka med Hermans familj
Sjöng i masskör på bröllop, 3 av oss systrar var med.
Köpte min egen TREK- cykel
Fyllde 20 år
Milton Föddes




























MAJ 2015

Jag bloggade inte på hela Maj, så jag har inget hjälp medel för att komma på
Men jag minns att vi firade flera syskonbarn som fyllde
Herman blev klar student
Äventyr med familjen flax när vi firade två 30 åringar
Fungerade som ledare på U.N.G (hela vårterminen)
Fick frågan om vi (Jag & H) ville vara bridesmaid & bestman åt Stephanie och Jaan










































JUNI 2015

Inträdes prov till Hälsovårdare i Åbo, for med mamma & pappa.
Herman var i Sibirien
Firade midsommar med familjen på villan
Blev gudmor till Milton & resa till sverige
Herman fyllde år
Hade färdigt jobbat
Hajs med U.N.G vid storsand

























DEL TVÅ KOMMER INOM KORT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar