tisdag 11 september 2012

Alltförsentattblogganu


OJojj, klockan är tie före tolv och här ligger jag i min säng med datorn, intebraintebra!
Men vi har läxa tills imr att höra på mifforadio så då ska det göras..bara en timme låång, men de e snart färdig, di e jo så sööt-hör här, i detta avsnitt pratar de om vänskap :)
Idag har jag haft en rolig dag med Bästa Rebecca&Erika, Ni e såå bra(på den andra bilden)! Gospel& skolan förståss..en super dag och jag har börjat på packningen till Mallorca också!
Imårgon har vi skolfotografering &innebandy träningar är det också..fintfint :)

 LOVE you to Guys <3 Underbara

Älskade Vänner
Bitch please, no we are not serious
Lovely people











Jag säger allför sällan till er hur mkt ni betyder och att jag älskar er men kom ihåg det! Vad vore Fanny utan er? INGENTING!
Tack för denna kväll!

Godnatt! datorn bråkar så allt e en enda röra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar