lördag 1 september 2012

Möhippa&Helg


Vi hade ordnat med Möhippa till Finaste Jennika igår som gifter sig nästa helg, riktit trevligt med en hel hop galna vänner..
I Kokkola,sen en Villa och sen Stan/ABC.
Om ni såg två stora bilar på rad med vasrningsblinker, musik till 1000 och ballonger fladdrande på taket och ut ur fönstren..Don't worry, It was just us...Ni är för härliga :)

Och idag är det Lödag och jag får vara med MIN Herman, som jag int sett på 10 dagar.. riktit fint så!
Leker mamma i huset när de är ut på villan så jag har 2"barn" att ta hand om då :)
Btw. Jag är riktit på Loppis humör, kanske jag sticker dit en sväng!

Nu får ni njuta lite av vår fina kväll i bilder, de blev så jättemånga så jag lagade i collage.. tryck på dem så blir de större! :) ENJOY
Tuffingar påväg att hämta upp Jennika
Vi åkte dit och tog henne till fånga och sen fick hon underbart fina kläder på sig :) Peltor på!
Anlänt till Kokkola, fest i hela stan :)
Pedrinas Restaurant, jättegott!
På väg till villan, mys i bilen med de snygga ballongerna och sen ett fint motorstopp..brist på besin, trodde Jennika iaf! STARK de'e va vi e :)
Villa mys med mkt gottigott..

Sen var vi stan och till ABC men mera bilder finns inte..

Nu måste jag kolla till barnen.. ha en fin Lördag folket :)
Kramar från mejj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar