onsdag 29 augusti 2012

På skönmusik humör



Åhh, det finns så mycket fina lovsånger..Man blir på så bra humör av att höra på Lovsånger! :)

Så nu laddar jag upp en hel del av dem här, underbart fina <3


Underbart fin, tar ganska länge före de börjar sjunga! :)


Wow! Älskar denna.. God will make a way!


Helt sjukt fin text, Tänk att vi värkligen har  det så bra med Honom!


Sjukt bra! :)


Åhh!


Denna är också underbart fin! 


Wow! Finner inga ord... Mäktig 

Okej detta var några av de tusentals som finns, Älskar låtar som domhär.. man får en underbar och skön känsla i Kroppen, Tänk vad vi har det bra! <3


Var inte rädd, jag är med dig.
Ängslas inte, jag är din Gud.
Jag ger dig styrka och hjälper dig,
stöder och räddar dig med min hand. -JES 41:10

Ha en fin dag vänner..Var glad idag och njut av varje minut! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar