tisdag 14 augusti 2012

MIN SOMMAR

Första skoldagen-CHECK!
Riktit trevligt ch strax sticker vi iväg dit igen så måste skynda mejj nu, kom just från stan, handlade lite saker till internate men jag
Tänkte plocka in lite bilder på vad jag har sysslat med under sommaren, känns nog som att det varit bästa sommaren i mitt liv..hunnit md mycket roligt fast det känns som sommaren har gått så fort :)
ENJOY!

Började sommaren med ett superkul barnläger vid skolan

ARBETE ARBETE

Levt LIVET vid Lia´s villa med de bästa<3
Umgåtts mycket med denna underbara<3

Levt LIVET i USA, Minne för livet :)

Varit på Barnläger vid  Pökenäs- helt Amazing





Och arbetat ennu mera


Och Gjort mycketmycket mera härliga saker, en sjukt härlig sommar har det varit..Tackar Alla mina underbara vänner och Gud för det!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar