torsdag 2 augusti 2012

UTAN DINA ANDETAG

Jag är så fast i låten, den e gammal men såå fin..lugn och skön :)
Hör på den fina låten här-UTAN DINA ANDETAG


Skall snart iväg till jobbet, Yeeeyy!
Hade en fin dag med Bästa Kiika igår, så roligt det var att träffa henne, kommer väl nog upp nå foton här sen också annars kan ni  kika in på hennes blogg här och kolla dem:) 
Det var hämskt väder när jag skulle hem, så jag fick vänta en timme extra och kom försent till jobbet.. Men det skadade inte :)


Måste reklamera lite här! Min syter och hennes kompisar deltar i en tävling, svenskfinlads bästa Koja, man vinner 400 euro.. ni kan kolla bidragen på HBL.fi
SÅ RÖSTA vettja.. Skicka med Telefonen till nr 13513 och som meddelande skickar ni HBL KOJA 47 :)

Familjefoto :)







Men nu skall jag sticka till Jobbet..hadegott :)



1 kommentar:

  1. Jag tycker den här cover versionen är bättre än orginal låten, men de väl kanske en smaksak, hihi ^^ http://www.youtube.com/watch?v=kAwyJRPhjQc&feature=related

    SvaraRadera