söndag 26 augusti 2012

NY SkolVECka

Och så är det måndag imårgon, en ny vecka med nya möjligheter
Blev ABC men chejjerna ikväll och sen chilla här bara
med kaffe,sång och bara prat..Jag har underbara vänner jag!

Kan ju skvallra på samma gång att på Tisdag denna vecka börjar vi spela i Bluefox, fint så..Jag&Johanna&Jennie&Anna, taggad till tusen :)
Men inte på matcher och sånt, vi skall bara träna med dem, för de tränar på Fredagar också och då har inte vi möjlighet att vara med så det blir bara träningar på tisdag med dom då.. men kul kommer det att bli och snart örjar Zumba också, det är skönt nu när lite rutiner börjar rulla in! :)

Menmen jag skall upp halv 7 så det blir nog natten för mejj nu..

Sitter här färdigt i min Uber fina pyjamaas! :)
Och en på Herman som jag SAKNAR!


Godnatt Alla Underbara!  Ha en fin vecka, med Jesus vid sidan blir den Super :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar