lördag 25 augusti 2012

Villan-Veneziansk

For ut till villan Med Adina&Maria igår, Hanni&Malin och barnen var där också, så otroligt härligt! Vi Spelade volliboll, badade i månskenet under stjärnonrna, sjöng och spelade med gitarren framföre brasan, åh det är så mysigt...villaliv in my heart, kan ju inget annat än att älska det och det har blivit alltför lite av det i sommar! :)




Och som vi vet så ordnar allt sejj på ett elr annat sätt så det blev att vi far till Torsön ikväll och fira veneziansk, var de har ungdomssamlig, åker med Paulina&Sandra&Rebecca..Fint så! :)
Så nu skall jag ställa mejj då så jag hinner med!

Random bild, bara för att du sko få va hem och vara med ikväll! <3

Och en på dessa konstiga flickor, älskade systrarna som jag b.la. ´spenderde tiden med vid skäre! 


Jag läste just om en liten flicka som fallit i vattnet från en brygga, och var livlös, hon är på sjukhus nu! Be kära ni, BE..Gud gör under hela tiden, också idag!Gud tar han om henne och hon är i guds hand! (Jag läste detta just men tillståndet kan ha ändrat, detta är bara vad jag vet!)

Ha en fin kväll folket, var försiktiga! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar