onsdag 20 februari 2013

AWARD AV KIKA

Vad är det pinsammaste du har gjort?
haha, det kommer jag inte på nu ... 
MEN det finns nog en heldel saker

Vad gör dig på bra humör?
Jag blir glad när de som är omkring mig är glada.
Av att vara med sådana som jag vet att tycker om mig för den jag är.
Och att lyssna på musik och sjunga, det drar upp humöret Direkt!

Hur länge har du bloggat?
Jag kollade tillbaks och upptäckte att jag bloggat sedan Onsdagen den 13 Juni 2012, så int har jag hålli på så länge..Men en stund!

Vad är det värsta du varit med om

Nog finns det flera saker.. Men det som var värst, 
som jag minns bäst, som gjorde så ont i stunden..
Det var när vi flyttade..att börja om på ett nytt ställe, 
skaffa nya vänner, känna sig hemma igen, 
så långt borta från allt det som var ditt hem, 
så långt borta från alla dina vänner. Det Var Jobbigt!
Men nu efter kan jag ju konstatera att det var det bästa som kunde hända, jag trivdes och trivs ju super sen man kom  igång. Men då var det svårt! :)


De nya nominerade är:






Frågorna:

Känner du dig lycklig?

Vad gör dig glad?

Vad har du för mål i livet?

Vad har du för Goda egenskaper?,Nämn 3.

Är du rädd för något, vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar