lördag 23 februari 2013

UPPDRAG

Oj, Nu hade jag fått ett uppdrag av Paulina från xodus bloggen att svara på ennu några frågor.. Så nu ska vi see!


1. Hur lång är din lilltå?Hahah, har inte direkt mätt den och kollat!
2. Vilket språk skulle du helst vilja kunna prata flytande? 
Oj, det finns så mycket språk, kanske ja ska börja med att lära mig finska :)
3. Vad skulle du rädda om huset började brinna och du bara fick ta med dig en sak? 
Ingen aning, skor på fötterna..Nu säger jag bibeln, men när det kommer till kritan kan det hända att jag skulle välja mina foton elr börsen!
4. Vilket är ditt favoritcitat/motto? Det finns flera men.." Live free or die", 
"You were given this life becuse you'r strong enough to live it",
"Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv", 
" Låt oss vara starka tillsammans, låt oss vara svaga tillsammans, Låt oss vara tillsammans"
5. Vilket är det finaste ordet enligt dig? KÄRLEK & FÖRLÅT

Utmanar  inga nya, för nu måste jag i säng!
Godnatt från en Lycklig tjejj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar