fredag 28 mars 2014

Gott & Blandat

Gjorde en ny blogg i går att blogga i och göra som portfolio under våran sista praktikperiod som börjar på nästa Måndag..

Blev så in i att göra headern dit så jag fortsatte och gjorde en helt ny hit också, 
så kul att håll på fixa & dona :)

Skönt med Fredag är det också, 
det var denna dag som  jag skall gråta av lycka när stressveckan är över..
Men, skall just iväg till jobbet så jag kan inte göra det riktigt ännu.. 
sen ikväll, då släpper jag kanske en tår!

Älskar vädret, så underbart fint!

Bara för att det snart är sommar & alla längtar till värmen
OCH för att jag saknar USA


~Ha en skön helg alla ni~


2 kommentarer:

  1. vad fin du är på bilden på headern!!! <3

    SvaraRadera
  2. Tack systrami, jag brås säkert på storsyrran! ;)♡♡

    SvaraRadera