måndag 9 februari 2015

10 saker ni kanske inte visste om mig

Denna Måndagmorgon till ära, efter en skön helg tänkte jag pröva på detta.
Ska se om jag kommer på 10 saker!😉

1. Jag är rätt osäker på mig sälv.

2. Jag grubblar & oroar mig mycket.

3. Jag jämför mig med andra &
oroar mig för vad andra tycker.
(Med de närmaste är detta oftast inte så stort problem)

4. Jag & Herman är inne på vårt 6 år tillsammans!♡

5. Jag drömmer mkt om framtiden.

6. Jag vill bli Hälsovårdare!

7. Jag Älskar att spela piano & sjunga.
(Dock inte el-piano så mkt)

8. Jag har 9 syskon & 13 syskonbarn
( 2 till snart?)

9. Jag har något med min mage som inte fungerar som det ska,
kanske ngt som jag inte tål.
Mår ofta dåligt o.s.v (under utredning)

10. Jag har beslutat att jag inte kommer att acceptera mig själv fullt ut innan jag har uppnått mina mål. (Dom behåller jag för mig själv.)

Där var litelite om mig själv.
Jag är rätt enkel men samtidigt väldigt invecklad! Haha☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar