fredag 20 februari 2015

FREDAG

Och än en gång tar jag emot Fredagen med öppna armar!
Helgen är rätt full med program,
men endast trevliga program.
Så de e najjs!👍

Idag chillar vi och kollar Disney Junior för tillfället!

Idag är Anna-Li Emilia Snellmans dag!
Vi har många minnen du & jag.
Hunnit med så mycket alla dessa år.
Vi träffas kanske inte varje dag mera.

Ett tag trodde jag att vi styrt seglen helt åt olika håll.
Men så fel jag hade.
Alla behöver segla sin egen väg.
Formas och bli till den man skall vara.
Jag tackar vår Gud, att vi, efter lite motvind, träffades framme vid horisonten.
Resten av resan seglar vi tillsammans.
Framåt i både motvind, medvind, solsken & storm.
Samma mål har vi också!

Som jag älskar dig!
Så glad att jag får vara din vän♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar