tisdag 8 mars 2016

ÅTTONDE I TREDJE



Mars månad har kört igång och det är nästan lite läskigt hur snabbt tiden går!
Efter vääldigt lite skoldagar hittills efter jul, mest hemuppgifter
har jag en vecka FULLPROPPAD med föreläsningar.
Men helt skönt det också på något viss. Dags att trappa upp lite igen! 

Jag logga just in på Winhawille och guess what...
Jag fick 3 i tenten som jag trodde skulle bli underkänd.
3, seriöst 3. Kan knappt tro på att det är sant.
Hade helt förberett mig på att skriva omtent.
Men det är ju skönt så slipper jag det.
Förvånad blev jag allt, och GLAD!

Jag har ännu 3 skoldagar denna vecka, 2 av dem är ganska tunga.
MEN, Herman kommer på tidig loma på Torsdagkväll
så på Fredag när jag slutar 12 far vi hem.
Säälllan, no shit! Men he e sådee.

Hermans sista helg på loma, ja, seriöst. Idag är det tj8!!
Kan int ännu tro på att han kommer därifrån,
det är lite för bra för att vara sant,
men så ede. På Onsdag nästa vecka är det klart!
Och hela den veckan har jag inga föreläsningar- PERFEKT!
 
Julia är bort för tillfället
så jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik,
när hon kommer hem skall vi träna!

En dagsfärsk selfie på det!

HADE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar