tisdag 8 mars 2016

"sportlovet"

Jag hade nästan hela förra veckan ledig,
samtidigt som de hade sportlov där hemhemma.
Så, veckan spenderades där.
 
Jag hann verkligen med mycket, en superskön vecka!
Vi hade ju haft finbesök här i Åbo då på helgen av
Johanna, Tommy & Herman
Så felizen va ju härrlig från förr.
 
Jag for ju hem på måndag efter skolan då och
hela veckan hittade vi typ på något.
Hittade på och hittade på. Beror ju på hur man menar.
Men, umgicks med vänner, gick på loppis & stan,
myste med våra hundvalpar, kollade film,
umgicks med en stor del av familjen & m
ånga timmar spenderades med syskonbarn.
och mycket mera,
Maria & Sara var ju ledig hela veckan så de va najjs.  
Något som jag därimot inte gjorde något åt
var skolan och det var SKÖNT!
 
Jag får ett smile på läpparna då jag tänker på den veckan!
Den va SÅ skön.
 
 
 
 
 
Tack Gode GUD för människorna runt omkring mig!

1 kommentar: