måndag 21 januari 2013

JESUS KALLAR PÅ DIG

Jag överlevde Tandläkarn, STOLT!
Nu har ja hunnit: packa upp, packa ner, Städat lite, fyllt i viktiga papper m.m.
Snart skall jag vidare till syster Ida & hennes Gosiga ungar...
Sen skall jag Öva piano med Wilma
Sen på Kaffe Med Lia&Becca
Sen på Gospel
Sen till Nykaabi... Full  Späck på Dagen!
FANNY GILLAR LÄGET :)

Jag slog upp Dagens i Jesus Kallar på Dig och fick upp detta.

21 Januari
Jag vill att du skall vara helt och hållet min.
Du behöver inte vara beroende av ngt annat.
Din trygghet finns bara i mig-inte i andra människor,
inte i omständigheter. Att förtrösta på mig kan kännas som att gå på lina,
Men det finns ett skyddsnät där under: Mina eviga armar.
Så var inte rädd för att falla.Se iställe framåt mot mig.
Jag finns alltid framför dig och kallar på dig- ett steg i taget.
Varken höjd eller djup elr ngt annat skapat kan skilja dig från min kärlek.

OTROLIGT FINT OCH TRÖSTANDE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar