onsdag 9 januari 2013

LÅngtinläggg..

Oj vad jag tycker om folket här, en superkväll igår med fina mänskor TACKTACKTACK!
Det var också bästa Antonias födelsedag, Grattis till dejj Sötis! :)

Sitter på rummet & chillar botten för mej själv! :)
Ikväll blir det Innebandy, kulkul...ska se vad annat som sker?

Jag fick ett par smarta komentarer på FB igår angående det jag skrev om tacksamhet..
de tänkte jag bjuda på..Så santsåsant!

"Välsignade är de som ger utan att minnas det och välsignade är de som tar emot 

utan att glömma det."


"Tacksamhet är den svåraste känsla att uttrycka, speciellt när den är djup"



FInafina Johanna &  Anna-Li, Kärlek till er bästa rumskompisar ;)
En bild på Gulla Lia som är i bilskolan för att jag är på din dator!
En tjusig bild på mej från förra årets fuldag..För att jag är jag!
BE YOUR SELF, EVERYBODY ELSE IS ALREADY TAKEN

4 kommentarer: