söndag 14 december 2014

GOTT & BLANDAT

Ligger i soffan hos Herman medans han fixar läxor, höll på att somna så jag passar på att blogga då så kanske jag hålls vaken..
Vi väntar besök ikväll, helt trevligt sko de ju vara att va vaken då de är här!☆

Det har ju kommit snö också, så härligt & så efterlängtat!
Julstämning det är vad jag känner nu, känner mig riktigt redo att fira julen  & dess glada budskap!
En del klappar saknas dock fortfarande.

Helgen har varit helt bra & skönt och förstås tagit alldeles för snabbt.
Jag njuter så att vara ledig, sova länge, känna mig utvilad och lixom göra det jag vill å har lust med.

Menmen.. Nya tag och så kör vi med Måndag imr igen, jag trivs ju nog faktiskt riktigt bra med mitt jobb..Antagligen bästa jobbet man kan ha.
Antar bara att jag inte är ngn morgonmänniska★

Njut av denna söndagskväll.
Gör vad ni vill, sålänge ni trivs!♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar