måndag 22 december 2014

Gott & Blandat

Och visst hade jag rätt...
Fredagen blev på alla sätt bättre än Torsdag!

Vi firade "Jul i förväg" vid Johanna & Jonas eftersom Hermans bror Andre och hans fru Linnea åker iväg till Sverige över jul.
Sen ställde vi till inför Lördagens Fest.

Festen/ Julmiddagen på Lördagkväll var över alla mina förväntningar, så mysigt & stämningsfullt. En rolig kväll tillsammans med hur mkt härligt folk som helst!♡

Igår satt jag i pyjamas till klockan 5, gjorde absolut INGENTING.. annat än åt cholkad då å typ var på datorn lite. Mesta delen av kvällen spenderade vi i Kållby och med Johanna & Tommy.

Måndag igen då, sitter i soffan å tar det lungt. Lillen är vaken! Det känns lite som helg ännu, jag menar.. alla andra är ju lediga.
Nejmen, imr får jag också JULLOV! Sköönt♥

Min fina syster Maria blir 16 idag också.
You means a lot to me.
~GRATTIS♡GRATTIS♡GRATTIS~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar