onsdag 24 december 2014

Uppesittarkväll?

Detta skulle publiceras igår.....

Är den så denna kväll faktiskt heter?

Vår kväll har betått av lite Gatumission. (För Herman, jag hann int)
Lite kokkolastad
Jultablå
Mat med vänner
Hemma mys

Denna uppesittar kväll? hos oss. Så fruktansvärt mysigt alltså. Alla är upp länge, vi äter cholkad, paketerar det sista, rimmar dikter till paketen, skrattar & sö kan ju inte glömma julmusten♡

Jepp, såna trevligheter med en dröS härliga människor ikväll.

Var snälla med varann!
I morgon eller igentligen redan nu är det julafton.

Julfriden har faktist hunnit ikapp mig lite ock infunnit sig i mitt rum.

Jag älakar ljus, älskar familjen, älskar vänner, älskar ledighet, älskar sena nätter, älskar att ge gåvor, älskar att få presenter, älskar JESUS!♡
Älskar allt som hör till julen.
JAG ÄLSKAR JULEN!♥

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar