måndag 15 februari 2016

Måndag

En ny vecka har kickat igång och jag är fortfarande i pampas, gillar!
 
En skön helg har det varit med mycket tid med Herman.
Vi firade lite vändag på lördag istället då H for tillbax på söndag
så vi var å äta till Maggis Bar, supergott!
 

 
Min bästa vän, så mycket kärlek!
 
Jag tycker lite synd om bästa Julia som måst vara för sig själv i Åbo och jag bara njuter av att vara hemma.
Vem vet, kanske hon njuter lika mycket av att inte ha mig i hälarna!
Jag saknar nog min sambo lite i allafall!
ho ska ja kona bo utan dig sen? ;)
 
 
 
Sjuk i kroppen är jag också (från ett till annat) efter ett pass bodypump med bästa Bella, hon kan hon!
Å seen, jo. Jag har fått fixat ganska mycket till bröllopet idag, bitar faller på plats! Skönt!
 
 
 
Facetime med denna typ har jag också hunnit med,
tur att det snart är ÖVER!
Nåja, en månad kvar av 9!
 
 
Nu ska jag umgås med La familia och drick te!
 
 
Ha en skön vecka,
med mycket tur hinner jag återkomma innan nästa vecka! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar