torsdag 25 februari 2016

Tenten, den tenten

Tenten, ja den tenten!
Gick kanske allt annat än bra, menmen.. he e sådee!
Gör om , gör rätt.
Alltså vi har inte fått nå resultat men jag feila no ganska myki,
3 essee uppgifter, den första gick över förväntan, 
andra också, trodde jag,
insåg då jag lämnat in att jag skrivit utförligt om intramuskulär injektion i  överarm, och man skulle skriva om intramuskulär injektion ventroglutealt (= låret/skinkan)
Ja, jag blandade helt ihop dem, trodde att ventroglutealt = överarm,
(alla dessa latinska ord alltså!!)
och jag kände mig så säker då jag satt och skrev,
efter att jag lämnat in insåg jag mitt misstag, ouwell!
den 3 kunde jag knappt, mitt svar blev typ 1/3 A4,
allså kniper int ja in nåå många poäng på den.
Ja, det suger! Men my bad, int har ja nade ti skyll på!
hoppas jag är UK så jag får skriva bättre nästa.
 
Jag har just ätit mat, druckit kaffe på balkongen i solen och nu sitter jag här då och hör på musik.
Jag hitta två riktigt bra flickor.
Tuva & Mia, hade aldrig hört förr!
Hör på dem!
 
 
 
Då Julia kommer hem blir det städning,
vi får ju främmande i helgen, SÅ KUL!
P.s. vi körde träning nog igår, ganska mycket dessutom,
och kolla friends.. hann me båda, va e nu bäter än he?
 
Det är fint väder här idag igen, man borde ju gå ut.
Men faktiskt ska ja int göra de nu fast de e soligt.
HADE, njut av vädret om du ork ut där var du befinner dig!
Elr så gör du som jag och njuter genom fönstret idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar