fredag 12 februari 2016

tolfte i andra

Så löjligt skönt med Fredag!
 
Blev bjuden på vändagslunch av Mamma idag
och sen har vi städat.
 
Ikväll kommer Herman och innan det skall jag hinna på ett möte.
 
Låter fint i mina öron.
 
 
Jag har vääldigt lite föreläsningar i skolan för tillfället så hela denna vecka har jag varit hem i pampas och nästa vecka ser likadan ut, härligt så!
Mamma är ju också studerande och har för tillfället studieledigt så jag har bra
sällskap här hemma på dagarna.
Pluggar båda2!
 
Du & jag mamma, du & jag!
Lite slö med skolarbeten blir man ju,
men vi har inte överfullt av dem heller!
 
Gillar läget sålänge det är lite lugnare!
 
 
Nu skall jag ställa mig lite, ser inte riktigt vacker ut efter allt städande!
 
Ha en skön helg, ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar