onsdag 24 februari 2016

Onsdag in all it's glory

Jag tänkte många gånger förra veckan att jag skulle blogga, och tanken räknas.. ele va ?
 
Onsdag och solen skiner, jag sitter inne och läser (försöker)
på tent i läkemedelsbehandling som jag har imorgon!
 
 
Jag har just fått i mig lite food och har bra felliz!
 
Det är skönt att vara tillbaka i Åbo!
Bästa H hade loma på måndag så vi for ilag på tåget å hann umgås några timmar xtra, lyx!
 
 
Fast snart åker jag ju hem igen..alltså, vi har så lite föreläsningar nu!
Och jag har gjort undan alla deadlines för Februari, Dukti jag!
 
Jag väntar på att Julia ska kom från skolan, så ska vi träna lite!
De sko vi igår å, men vi kolla friends istället, ska se hur det bli idag! ;)
 
Nåjaa, (suckar) nu ska se om jag orkar läsa lite till, behöver int vara att de slutar så bra  det!
Det är så många bröllop i sommar så det känns lika viktigt att kolla in klännigar att beställ.
 
He va tillräckligt med tidsfördriv ige nutå,
nu ska jag drick upp mitt kaffe ti byri me iaf!
 
Min egen! Finaste som finns

HADE!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar