torsdag 24 september 2015

24 September 2015


HEJSAN!

Sitter helt själv i vår lägenhet här i Åbo, Julia har åkt hem till Jeppis över helgen och jag stannar här ennu en helg. Imårgon kommer Herman på loma så de e ju najjs!

Jag ska sova själv här nudå. Lite spännande faktiskt. Jag har ALDRIG i mitt liv sovit ensam hemma förut, aldrig.
På tiden tyckte Herman å de andra.
Kanske de har rätt?

Jag ska nog strax börja sova här, skolan väntar imorgon, 
en hel dag av ergonomi.

Idag har jag varit i skolan på finska stöd kurs. sen städat, tvättat kläder, handlat och pratat mycket, mycket i telefon.
Men det bästa av allt är att jag har vari med L8.
Vi for på cafe och sen var vi i Jonna & Lottas lägenhet, verkligen super mysig. 
Där hade vi det trevligt. Sen for vi å handla så nu är jag redo med att koka åt Herman ihelg!

Jag har faktist inhandlat en egen dator här i Åbo så nu bloggar jag från datorn, 
så skönt att skriv på den, så behändigt!

Nåjaa.. Jag skall ju orka upp imorgon också.
~Godnatt & Sovgott~

2 kommentarer:

  1. natinati. det kommer gå bra att sova själv ska du se 😴

    SvaraRadera
  2. Det gick ju faktist helt okej. jag låg nog vaken lite extra länge o.s.v! men helt ok gick det väl endå. så nu behöv int ja va rädd nästa gång :)

    SvaraRadera