onsdag 30 september 2015

Sista September

En lång dag denna sista september. 
Den e strax över dock, igen mig emot.
Vill bara ha helg, vill bara hem!

Men alltså sådär annars går det nog bra, 
jag tänker inte så mycket på hem o.s.v när ja e i skolan, 
då fokuserar jag på det jag håller på med. 
likadant om jag tränar eller är upptagen med något. 
Men denna vecka har det varje kväll, 
när man inte gör något extra, smugit sig på.
Vilken tur att jag åker snart då!

Skoldagen idag var lång & tung. Vi satt i 4 timmar och hörde på debatter om Freud, Stern? 
och alla dessa intressanta typer.. 
Eller en var jag ju själv med i, det var en typ av examination och det gick helt bra faktiskt.
Senare också 1 & 1/2 timme föreläsning om patient hygien.

Sen försökte jag hinna med skolarbeten, hann inte så långt, 
det finns så mycket annat.  
Göra mat, plocka undan, tvätta kläder o.s.v..
menmen, en bit på finskan kom jag.

Sen har jag & Julia varit på promenad, en rätt lång sådan blev det.
Så skönt med höst i luften.
ALLTSÅ, Åbo är så fin, det är så fint här!<3
Tog faktiskt några foton (typ 3), rätt misslyckade dock.
väldigt mörkt var det. men, bättre än inget!





Nu har jag just druckit upp min Tekopp och känner mig redo för sömn.
Imorgon är det självstudiedag, alltid lika skönt.. 
får ha klockan på 9! 
Har dock en stor hög med arbeten som skall fixas!<3


Okej, men godnatt nu folket. 
Imorgon är det Torsdag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar