onsdag 23 september 2015

EFTER EN LÅNG TID SKER DET PLÖTSLIGT

Plötsligt känner jag att nu, nu vill ja blogga.
Har inte alls bloggat på snart 3 månader.
Och mycket har hänt sedan dess.
-----------------------------------------
Jag är numera förlovad med min bästa vän Herman .

Jag har flyttat hemifrån, bor i Åbo
och börjat studera till hälsovårdare.

VI har bestämt datum för vårt bröllop.

Och mycket annat, men dessa är de största förädringarna.

Här i Åbo trivs jag bra, vi har en superfin lägenhet. En stor 3:a som är riktigt vit å grann.
Jag har alltid trivts så bra att bo hem och van att ha massa folk omkrig mig. Både syskon & föräldrar men sen vännerna också, så ibland önskar jag nog att jag fortfarande var där
- tur att man kan hälsa på! ;)
För att inte tala om syskonbarnen som man umgåtts mycket med att plötsligt inte få se dem på hur länge som helst. 
Ibland tar det riktigt sjukt av längtan dit hem.
Men visst är det skönt med eget också
känns lite långt bort ibland. 

Jag skall visa bilder från lägenheten men inte idag. jag måste fixa det sista innan morgondagens skola. vi har finska STÖDkurs. verkligen tur för min del att det finns.

Saknar min babe! Mili suger hårt ibland..

Kanske det kommer flera inlägg, kanske feelizen håller i sig!

HADE!

5 kommentarer:

  1. Äntligen ett inlägg! Roligt med bröllopsplanering..studier osv! :D Hoppas vi ses snart♡ /Antti

    SvaraRadera
  2. haha.. jaa! fick plötsligt nå feeliz att blogg. har tänkt på de länge men inte kommi igång! :)
    Verkligen superkul!
    kommer hem nästa helg, kanske vi ses då? :*

    SvaraRadera
  3. Kul att du har börja blogg igen, ja har så dryft efter de så braa att ja kan följ me liti i liivi dett :) <3

    SvaraRadera
  4. Ja, alltså ja vet int va ja fick för kick! Jag har dryft efter du Deelus, jag bruk häng me på din blogg å men du..hrrm- e kanske int så aktiv du hlr! ;) men ja har int kolla nå idag så kanske du har uppdatera nu å vari dukti! Nemen kommer du på Lia & Jimmys fölovningsfest så syns vi ju där? <3

    SvaraRadera
  5. Hehe bra fö me att du fick en kick iallafall :) Hehe, nu har ja iallfall uppdatera med ett inlägg sen du kommentera hede ;) o joo vi syns tå <3

    SvaraRadera