söndag 27 september 2015

SÖNDAG

3:dje helgen här i rad lider så småningom mot sitt slut, alltid lika tråkigt när Herman ska iväg på söndagkväll, men de e ju ennu 3 &1/2 timmar till dess. så jag ska ta vara på dem istället. 
Han är för tillfället vid S-market på ärende så under tiden hinner jag blogga lite då! 

Natten ensam gick helt bra och kanske jag vågar sova ensam i huset framöver nudå, 
men absolut inget jag föredrar. helt enkelt för lungt & tyst annars också, 
int bara sovase som e taskigt!

Vi har haft en supertrevlig helg. 

Fredag kom ju Herman hit.
 Vi åt och drog sen iväg på konsert till Metsku var mrs. Bighill singers var på plats. 
De är så sjuktbra!!
Stannade där en bra stund och sen for vi hem till lägenheten.

På Lördag chillade vi mest, njöt av sällskapet. 
Sen ringde min syster som bor i Helsingfors om vi kommer ut på mat, 
de kom från Hangö. Väldigt trevligt. 
Vi fortsatte sen hos Lina & Robin med härligt sällskap, gott & spel!

Idag söndag har vi varit till kyrkan, Metsku.
Riktigt trevligt var det. Man kände sig verkligen välkommen och intressant program, 
härligt folk o.s.v! 
Sen har vi slappat, gjort mat och  nu är H påväg hem från butiken så strax blir det kaffe.

Jag åker hem nästa helg. De ska bli riktigt S.K.Ö.N.T!!

En av mina favoriter av förlovningsbilderna, fotade av Hanna-Madeleine

Nu har nog Herman varit borta länge, kanske han cyklat vilse??
Nehepp, nu kom han! :) Dags för kaffe då. 

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar