måndag 28 september 2015

TJUGOÅTTONDE SEPTEMBER TVÅTUSENFEMTON

Dagen lider än en gång mot sitt slut, skall strax sluta mina ögon!

Jag har haft så pippi på glas, speciellt ihelg, bästa aino glass!
Herman hade med från S-market igår också, det finns som inget stopp i mig. så sjukligt god!
Idag har jag inte ätit det dock, och jag överlevde! tror jag fortsätter i den stilen.

vattnas typ i mun då ja kollar denna bild alltså!

Idag har jag endast pluggat finska i skolan, så konstigt språk alltså!!
Vi har också hunnit handla och varit hos Anna på mat, gottgott. Träna har jag också hunnit göra (kanske jag kommer igång nudå efter all förkylning?) och sen fixat för skolan imårgon.
helt lagom produktiv dag!

I mårgon väntar en hel dag i simuleringsutrymmen, så kul & spännande! 
sedan endast pluggning inför en debattpanel på Onsdag!

Alltså nämnd jag att jag saknar hem? Det är faktiskt så bedrövligt att jag fixat en "daysleft" för det också! haha, det står 4 nu, så nu skall jag ta natten så får jag vakna upp och se att det minskat till 3.

En helg ilag i pampas kommer blir perfekt. såhär glad var vi igår när Herman sko på tåget, 
börjar typgråt bara jag tänker på gårdagen.. hohho! nå, snart ede helg

Snart e  jag hemma hos er, HJÄRTA!

Godnatt & sovgott,
Jag ser framemot en lång natt. klockan ringer 8: 30!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar