tisdag 6 oktober 2015

Helt kiva Tisdag

Ligger i sängen och bloggar, skönt att ha slutat tidigt. 
Vi var klara i simuleringen egentligen redan halv 11 i skolan men jag och några andra valde att stannade och öva på olika grejjer typ till 12!
~dagens sjuskötare look~

Sen har jag fixat mat, tvättat kläder, städat i köket och nu 
ligger jag här och slappar. 
Idag skall jag också hinna träna, ute träning på schema, yees! 
De e så grannt här, speciellt idag, riktigt höst i luften.

Igår fick jag stryka 5 skolarbeten från listan, 
helt morjens kändes det. Lag också hela min dag på det. 
Satte mig ner då ja kom hem vid tre och sen ca. 8 var jag klar. 















Helgen hemma var helt perfekt, jag hann dock inte alls träffa alla som jag ville men hann med mycket endå. 
tar igen träffarna nästa helg. bland annat hann jag:
*vara på lovsångskväll
*träffa en del av våra vänner
*träna med Maria
*träffa en del av H's familj
*träffa en del av min familj
*bara varit hemma
*fått färgat & klippt mitt hår
*druckit mycket te och haft det mysigt
*F&B dejt med vänner
*endast träffa 4 av 15 syskonbarn, måste hinna nästa helg ist.































På bilden syns bara längdskillnad, färgen syns lite på sjukskötare bilden.rödbrun it is.

Dags att kolla igenom lite skolarbeten nu, eller kolla ifall jag har alla deadlines på klart. Jag vill såå ha kaffe, men vi har ingen mjölk.(jo, de e tungt att fara till Siwa)

Nu ska jag lägg huvu på kudden en stund.

HÖRS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar