onsdag 7 oktober 2015

Nästan helg...

När jag kollade mina blogginlägg på telefon just var de helt blandade hursomhelst. 
bilder som hoppat, testen har heelt bytt plats..
Här på min dator ser de helt bra ut.
Det gör de dock inte via telefon, varför vet jag inte.
Någon som vet?

Jag skall strax träna, väntar först på att pappa skall ringa, 
Håller på bokar tågbiljetter och hela mitt nordea konto e helt ut å seglar, 
kan int logga in! grejjt.

Sluta redan typ 12 idag, hade bara en bokrecensions presentation 
och sen var vi en stund på konferens/mässa.

Har en finska kurs på fredag, från 10.30 - 12, 
utöver det så har jag helg nu!

Arbeten att göra förstås, men endå, 
får sitta hem och jobba i lugn och ro!
LIKE IT
En nykläckt sefie på det

-Saknar min gröngubbe, kom fredag kom-

Nu ska jag träna då så ja kommer igång nå, Heipps!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar