tisdag 27 oktober 2015

PUSTAR UT

ÄNTLIGEN! 
Suttit här och pluggat sedan jag kom hem.
Har fått klart ett av de svåraste arbetet hittills.
Har inte ännu lämnat in det dock, det är ingen panik.
Jag vill att Herman ska läsa igenom det först, de gör han ofta


Jes, Daim har jag käkat. Fick av pappa, de hade den från Mallorca,
de hade glömt bort att ge den. Passade bra idag!

Helgen hemma var så skön!
Vi hann faktiskt med mycket, 
träffade mycket folk. o.s.v
-HELT PERFEKT-
och ändå har jag inge bilder. 
Detta är Julias bild. Men bara för att vi hälsade på vår FINASTE Erika & deras lilla prins
Så sjukt söt. Och vilken snygg MAMA, vi har fått tillökning till Thechicks! 

Igår hade vi cellgruppen här hos oss. 
Det var riktigt trevligt och givande. 
I 4 timmar satt vi och diskuterade, drack kaffe,
åt gott, läste lärjunge material, läste bibeln & bad.
Hur härligt?
Stannade upp och läsa lite till. Vill dela med mig en av mina favoritverser.
Lite suddig bild, hoppas ni ser texten endå!

Börjar 1 imorgon, skönt!
så hinner jag fixa en uppgift på mornen.

Ha en skön kväll!
Nu ska ja njut och väntar på samtal från hjärtat
innan jag tar natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar