torsdag 8 oktober 2015

TORSDAG

Mina tåg biljetter fick jag bokade och imr åker vi hem igen.
Tränat fick jag också, gjort de jag sku göra och sen hann jag också med en promenad tillsammans men min klasskompis Essi!
En skön promenad trots det kalla vädret, seriöst. jag hade 3 lager och vinden bara for igenom?















Idag har varit självstudiedag.
Jag sov till 12, hups. men så skönt!
sen hämta jag ut mitt paket från Ellos, äntligen en ordentlig läderjacka!
har hunnit vara med Anna i stan på hullut päivät också, helt trevligt :)
hittade förlovningspresent til helgens kalas och en klänning/tunika till mig själv.
fick studiestöd i måndas, måst passa på!
Nu har jag packat klart, skall strax pack ner datorn, drick en t-kopp å sen ta natt!
Påväg till bussen, sviinkallt!!
























Och sen en dålig bild på min nya jacket!
























Okej, hadd int så huippi bilder idag..
mest konstiga selfisar!
wellwell, time to sleep
Sovgott alla!

2 kommentarer:

  1. du måst ha en mössa och vantar så du inte fryser ♡

    SvaraRadera
  2. Men tänk att de hade jag! Både ock tillåmee ! ;)

    SvaraRadera