söndag 18 oktober 2015

Helg i Åbo

Oj vad jag lämnat efter nu igen, men jag lägger det på skolan. 
Uppgift på uppgift på uppgift!
Fick klar den senaste på lördag förmiddag så 
sen dess har jag bara njutit av att int ha nå press med nå.
Men imr bultar 2 så snällt på igen. 
Dock börjar jag först 1, kanske jag får undan dem på  morgonen.

Helgen har vi tillbringar här, 
besök från hem trakten har vi också haft. 
Julias lillasyster med pojkvän.

Igår åkte jag iväg med tåg till Karis också, 
Herman kom med bilen på "kvällsar" från mili.
Så fast han satt inne ihelg fick vi endå en liten dejt, 
mat på kotipizza å sen abc på kaffe, å skönt!
Välbehövligt, två veckor är alltför länge!

Idag började vi dagen med brunch 
sen har vi typ kollar serier och varit på bio!


Produktiv dag må jag säga, men en löjligt skön sådan! 

Nu skall jag hälla upp te åt mig 
(tror ja ska ta lite glass också)
och sen ta natt, efter en skön helg välkomnar jag en ny vecka.
En kort sådan, åker hem på Onsdag, MED HERMAN!
Han kommer på langloma. LYXIGT!! 

Godnatt & sovgott!

1 kommentar: